پراندلی: توتی به تیم ملی دعوت نخواهد شد؛ بازیکنانم را انتخاب کرده ام .

شایعاتی وجود داشت که فرانچسکو توتی به تیم ملی ایتالیا دعوت خواهد شد تا در جام جهانی 2014 به کمک تیم ملی ایتالیا آید. 

امّا چزاره پراندلی در نشست مطبوعاتی گفت:

" این‌ها بازیکنانی هستند که انتخاب کرده ام. اگر شرایط اضطراری به وجود آید به سراغ بازیکنان دیگر خواهم رفت و شرایط را ارزیابی می‌کنم. احترام کاملی برای بازیکنانی مانند توتی، تونی و دی ناتاله قائل هستم. امّا من پیش از این بازیکنانم را انتخاب کرده ام و اگر شرایط ضروری پیش رو باشد، آن‌ها انتخاب نخستم خواهند بود. "

پراندلی در خصوص عملکرد چیرو ایموبیله نیز گفت:

"به یاد دارم انتقادات فراوانی علیه او می‌شد و می‌گفتند او آمادگی حضور در سری‌آ را ندارد، امّا او اکنون انتخاب نخست من برای تیم ملی ایتالیاست. او بسیار خوب کار می‌کند و مسیر پیشرفت را دنبال می‌کند. پیشرفت او من را به شخصه حیرت زده نکرد چرا که خیلی وقت است بازی او را زیر نظر گرفته ام. "

پراندلی در خصوص 23 بازیکنی که به برزیل خواهند رفت گفت:

" هنوز حتی خودمم هم نمی‌دانم. 18 نفر در سر دارم، امّا برای کامل شدن لیست نیاز به ارزیابی دقیقی از شرایط دارم. به زودی تیمم را انتخاب خواهم کرد. " 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار سری آ ایتالیا ، حاشیه ، ،

تاريخ : چهار شنبه 27 فروردين 1393 ا 9:16 قبل از ظهر نويسنده : سینا خان ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.