خاویر آگیره: در مورد داوری صحبت نمی کنم!؛ روز خوبی بود اما نمی توانیم خوشحال باشیم

خاویر آگیره، سرمربی تیم اسپانیول بعد از شکست 1 - 0 تیمش مقابل بارسلونا از صحبت کردن در مورد داوری پرهیز کرد.

لیونل مسی تک گل مسابقه را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند؛ پنالتی که توسط کلوس گومز و به دلیل خطای هند خاوی لوپز اعلام شده بود. اسپانیول همچنین با اخراج دروازه بانش، کیکو کاسیا مواجه شد و از آنجا که دیگر تعویضی نداشت، مجبور شد تا لوپز را درون دروازه قرار دهد.

آگیره در پایان مسابقه به خبرنگاران گفت: "من در مورد داوری صحبت نمی کنم. من در مورد داوری صحبت نمی کنم. تا قبل از اعلام پنالتی، تیم خوب کار کرده بود. من خیلی به بازیکنانم افتخار می کنم.



ما باید از مردمی که برای حمایت از ما به ورزشگاه آمده بودند تشکر کنیم. روز خوبی بود اما نمی توانیم خوشحال باشیم. تیم هر چه در توانش بود را ارائه کرد و تلاش کرد و تلاش کرد و تلاش کرد. البته تا زمانی که پنالتی اعلام شد!

هواداران هم به این بازیکنان افتخار خواهند کرد. باشگاه شما را مجبور می کند تا احساسی باشید. بدون کم کردن از ارزش های تیم مقابل، که من به خاطر پیروزی به آنها تبریک می گویم، تا قبل از پنالتی، بازی برای هر دو تیم باز بود."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار لالیگا ، حاشیه ، ،

تاريخ : یک شنبه 10 فروردين 1393 ا 4:49 بعد از ظهر نويسنده : سینا خان ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.