کنفرانس مطبوعاتی تاتا مارتینو: اسپانیول شبیه اتلتیکو مادرید است؛ به پینتو اعتماد دارم

تاتا مارتینو سرمربی تیم فوتبال بارسلونا با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیمش برابر اسپانیول، در صحبت هایی اذعان کرد که بازی فردا مسابقه دشوار و پیچیده ای برای شاگردانش خواهد بود.

اسپانیول: "از نظر من شیوه بازی اسپانیول تا حدود زیادی شبیه اتلتیکو مادرید است. آن ها تیمی بسیار منسجم هستند که هنگام حمله فضای بسیار کمی را در اختیار شما قرار می دهند و برای همین است که برای پیروزی بر آن ها کار دشواری را پیش رو داریم و باید با نهایت آمادگی به مصافشان برویم."

مقایسه بازی فردا با دیدار رفت: "در بازی رفت در حالی 1-0 پیروز شدیم که مسابقه پیچیده و دشواری بود. فکر می کنم که آن ها در مسابقه فردا نسبت به دیدار رفت حملات بیشتری را روی دروازه ما ترتیب دهند. آن ها با حضور بازیکن فوق العاده ای مثل سرجیو گارسیا در خط حمله می توانند مشکلات زیادی را برای ما به وجود آورند."

آندرس اینیستا: "آندرس در بازی برابر سلتایگو در بین دو نیمه از ناحیه ران پایش احساس ناراحتی کرد و من بلافاصله او را تعویض کردم. در این دو روز با او و پزشکان صحبت کرده ام و مشکلی برای مسابقه فردا ندارد. او فردا در ترکیب 22 نفره تیم خواهد بود. ما دیگر نمی توانیم که از سیستم چرخشی خود استفاده کنیم، زیرا هشت بازی باقی مانده فوق العاده سرنوشت ساز است و از طرفی دیدار فردا یک دربی نیز هست که برای طرفداران از اهمیت بالایی برخوردار است."

برگزاری بازی در ساعت چهار بعد از ظهر: "من از جایی آمده ام که به بازی در چنین ساعاتی عادت دارم اما به شما حق می دهم که شاید برای شما اندکی عجیب باشد. من اینجا نیستم که دنبال بهانه و توجیهی برای عدم موفقیت باشم. ما در هر ساعتی که به میدان برویم باید دنبال پیروزی باشیم و هیچ بهانه ای هم پذیرفته نیست."

مصدومیت ویکتور والدز: "خود ویکتور از این قضیه بیش از هر کس دیگری ناراحت است زیرا او علاوه بر این فصل، جام جهانی را نیز از دست داد. اما من به بازیکنانم اطمینان دارم. زیرا آن ها از موقعیت های دشوارتری نیز در گذشته سربلند بیرون آمده اند."

خوزه مانوئل پینتو: " او با این شرایط غریبه نیست و می تواند به راحتی با فشار ها کنار بیاید. او قرار بود تا در فینال جام حذفی برای ما به میدان برود اما حالا باید 13 مسابقه یا بیشتر نیز در دروازه قرار گیرد من به او اعتماد دارم و از این نظر مشکلی نداریم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار لالیگا ، حاشیه ، ،

تاريخ : یک شنبه 10 فروردين 1393 ا 9:42 قبل از ظهر نويسنده : سینا خان ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.