ژاوی هرناندز: گواردیولا و آراگونس برترین سرمربیان دوران بازیگری ام بوده اند

ژاوی هرناندز و آندرس اینیستا در مصاحبه ای مشترک با مجله فرانسوی So Foot پیرامون مسائل مختلفی به صحبت پرداخند که در ادامه صحبت های کاپیتان 34 ساله آبی اناری ها را مرور می کنیم..

"من خودم را در جام جهانی 2018 روسیه نمی بینم زیرا در آن موقع 38 ساله خواهم شد و برای همین است که امیدوارم در برزیل که آخرین جام جهانی زندگی من است، تورنمنت موفقی را پشت سر بگذارم."

"در این فصل نسبت به دو فصل گذشته شرایط جسمانی به مراتب بهتری دارم. شاید در برخی بازی ها دقایق کمتری بازی کردم اما صادقانه بگویم که در مجموع در حال حاضر در یکی از بهترین دوران خود چه از نظر فیزیکی و چه از نظرمسائل روحی، روانی قرار دارم."

"گواردیولا همواره در زندگی من انسان تاثیرگذاری بوده و باقی خواهد ماند. در سنین پایین او در پستی بازی می کرد که من آرزوی بازی کزدنش را داشتم و وقتی به آنجا رسیدم که پپ سرمربی من بود. من از کار کردن با تمامی مربیانی که داشته ام، لذت برده ام اما اگر بخواهم تنها دو نفر از آنان را انتخاب کنم گواردیولا و لوئیز آراگونس مرحوم را انتخاب کنم."

"به خاطر دارم در روز هایی که هنوز موفقیت های ما با تیم ملی اسپانیا آغاز نشده بود و همگان از ما به عنوان تیمی شکست خورده نام می بردند، آراگونس همواره به ما می گفت که خود را باور داشته باشید زیرا شما از نظر تاکتیکی یکی از پنج تیم برتر جهان هستید."

"ویسنته دل بوسکه آرام ترین و باشخصیت ترین انسانی است که در زندگی خود دیده ام. من در زمان یورو 2012 از آمادگی کامل برخوردار نبودم اما او با من به صحبت پرداخت و مرا متقاعد کرد که توانایی بازی در این رقابت ها را دارم و خوشحالم که تحت نظر او توانستیم به قهرمانی آن رقابت ها برسم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار لالیگا ، حاشیه ، ،

تاريخ : یک شنبه 10 فروردين 1393 ا 9:39 قبل از ظهر نويسنده : سینا خان ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.