مارتینو: برای جایگزینی والدس باید تا تابستان صبر کنم

بارسلونا شب گذشته موفق شد با نتیجه 3 بر 0 میهمان خود را شکست دهد اما در نیمه نخست ویکتور والدس دچار مصدومیت از ناحیه زانو شد و جای خود را به پینتو داد پس از تشخیص اولیه مشخص شده که والدس با پارگی رباط صلیبی مواجه است و به احتمال فراوان جام جهانی را از دست می دهد.
با این حال مارتینو اعتقادی به امضای قرارداد با دروازه بان جدید تا پایان فصل ندارد و می گوید:" من با دروازه بان دیگری قرارداد امضا نمی کنم مگر اینکه شرایط ما درون دروازه از این هم بدتر باشد."
" در این فصل این اتفاق برای والدس زیاد افتاد دو بار در طول فصل رخ داد و من در مورد بدشانسی و این چیزها فکر نمی کنم بلکه به نظرم هر آنچه که باید اتفاق می افتاد تا اکنون رخ داده. این یک اتفاق سنگین برای والدس است ما تمام سعی خود را برای غلبه به آن انجام می دهیم به این گروه ضربه ای سخت وارد شده ولی با آن مبارزه خواهند کرد."
" تیم هایی مانند بارسلونا به بهانه نیاز ندارند ما ادامه می دهیم همه چیز در دستانمان است و مبارزه می کنیم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار لالیگا ، حاشیه ، ،

تاريخ : پنج شنبه 7 فروردين 1393 ا 4:6 بعد از ظهر نويسنده : سینا خان ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.