مویس: از خودم ناامید شده ام، ولی روحیه پیروزی ام را از دست نداده ام

دیوید مویس قبل از دربی حساس منچستر با رسانه ها صحبت کرده و اذعان داشته علی رغم سپری کردن فصلی مشکل در اولدترافورد، وی همچنان روحیه پیروزی خود را از دست نداده است. این مرد اسکاتلندی گفت:

"مسلما رنج بسیاری کشیده ام. این رنج ها به دلیل اینکه در منچستریونایتد انتظارات از من بالا بود، بیشتر شده است. چون به یک باشگاه همیشه پیروز آمده بودم. همچنان روحیه پیروزی خود را دارم و قصد دارم آن را بروز دهم، ولی در حال حاضر از خودم ناامید شده ام که نتوانسته ام به خوبی این روحیه را نشان دهم. دلیل این مساله هم نخواستن من نبوده است، از این مساله مطمئن ام.



"من سعی می کنم به آینده بنگرم و شکست ها را فراموش کنم، ولی همچنین باید به گذشته بنگرید و ببینید چه کاری را می توانستید بهتر انجام دهید. همان طور که دیده اید، ما عملکردهای خوبی طی فصل جاری نداشته ایم و این همان نقطه ای است که باید در آن به ثبات برسیم. بردن تمام بازی ها مهم است. تیم بزرگ و کوچک هم ندارد، می خواهید بر همه غلبه کنید. ما هم می خواهیم تیم های صدر جدولی را در کنار تیم های ته جدولی، شکست دهیم."



گفتنی است آبی و قرمزهای شهر منچستر، 00:15 بامداد فردا (چهارشنبه) در اولدترافورد به مصاف هم خواهند رفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار لیگ جزیره ، حاشیه ، ،

تاريخ : چهار شنبه 6 فروردين 1393 ا 4:57 بعد از ظهر نويسنده : سینا خان ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.