کنفرانس خبری آنچلوتی رونالدو و راموس به کسی بی احترامی نکردند جدول دروغ نمی گوید داورها همیشه اشتباه

بارسا: "ما باید آن بازی را فراموش کنیم. امروز ما خوب تمرین کردیم، با یک جو خوب و فکر می کنم این جو مناسبی برای پیروزی در دیدار فردا مقابل سویا خواهد بود."

آیا اوندیانو ماینکو مانع پیروزی رئال مادرید شد؟ "اینطور فکر می کنم، همانطور که در پایان مسابقه گفتم، ما بدشانس بودیم، به خصوص در صحنه اخراج راموس، بنابراین ما درخواست تجدید نظر خود را ارائه کرده ایم تا شاید این کارت لغو شود، چرا که فکر می کنیم این کارت ناعادلانه بود. ما منتظر تصمیم کمیته هستیم. ما در آن بازی از هیچ شانسی برخوردار نبودیم."

جانشین برای دی ماریای محروم: "ما می توانیم جای او را با ایارامندی یا ایسکو پر کنیم. من فردا تصمیم خواهم گرفت."

تعویض کریم بنزما مقابل بارسلونا: "من با او صحبت کرده ام. او فوق العاده بازی کرد و هیچ مشکلی وجود نداشت. او به خوبی درک می کند که چرا تعویضش کردم."

دلایل شکست به بارسا و اهمیت تصمیمات داوری: "فکر می کنم مشکلی نبود که در آن برای تقسیم مسئولیت تلاش کنیم یا کسی را برای سرزنش کردن در مورد شکست پیدا کنیم. این شکست بعد از چندین بازی بدون شکست از راه رسید. این فوتبال است و نمی توانید همیشه همه چیز را با سرزنش کردن یک نفر توجیه کنید. قبل از این شکست، تیم در فرم خوبی بود و بعد از آن هم خواهد بود. ما امتیازات برابری با اتلتیکو مادرید داریم و یک امتیاز از بارسلونا پیش هستیم. بازی فردا برای ما مهم است تا واکنش مثبتی نشان دهیم."

اظهارات کریستیانو و راموس: "فکر می کنم کریستیانو و راموس در این مورد به کسی بی احترامی نکرده اند. آنها نظرشان را اعلام کرده اند و من این را درک می کنم. من هم همیشه فکر می کنم که متأسفانه داورها در هر بازی اشتباه می کنند."

دیدارهای باقی مانده: "ما به لیست بازی ها فکر نمی کنیم، بلکه روی تک بازی ها متمرکز می شویم. فکر می کنیم که هر بازی می تواند برای همه حیاتی باشد. به همین خاطر لیگ بسیار هیجان انگیزی است، چرا که همه بازی ها سخت است. در این فصل از لالیگا شگفتی های زیادی شاهد بوده ایم."

داوری که در دیدار فینال کوپا دل ری ترجیح می دهید: "نه، صحبت کردن در این مورد به عهده من نیست. کمیته ای وجود دارد که به این مسائل فکر می کند. صحبت کردن در این مورد وظیفه من نیست."

یک امتیاز از 12 امتیاز ممکن مقابل رقیبان اصلی: "بدیهی است که در این مورد خوشحال نیستم، چرا که ما تیم بسیار رقابت طلبی داریم. اما فکر می کنم جدول دروغ نمی گوید و ما هنوز هم صدرنشین لیگ هستیم. توضیح دادن دلیل این اتفاق سخت است؛ فکر می کنم ما بسیار رقابتی هستیم، رئال مادرید یکی از بهترین تیم های دنیاست و ما تا پایان فصل این را نشان خواهیم داد."

دنی کارواخال – آیا به راموس به عنوان راه حلی برای دفاع راست فکر می کنید؟ "می تواند یکی از راه حل ها باشد، ولی تنها وقتی که کارواخال مشکلی داشت. در این پست ما سرخیو راموس و ناچو را به عنوان راه چاره در اختیار داریم."

انگیزه ها بعد از شکست: "ما باید آن را فراموش کنیم، و این را در ذهن داشته باشیم که می توانیم واکنش مثبتی نشان دهیم، همین. فکر کردن به دیداری که قرار است در آن بازی کنیم بسیار مهم تر از دیداری است که بازی کرده ایم. و فکر می کنم خوب بازی کردیم؛ اشتباهات کوچکی داشتیم که تاوانش را دادیم، اما ذهنیت تیم خوب بود. ما با ذهنیت پیروزی در مسابقه وارد میدان شدیم، اما نتوانستیم به آن دست پیدا کنیم. خوشحال نیستیم."

آیا ترجیح می دهید که اوندیانو ماینکو دیدار دیگری را برای رئال مادرید قضاوت نکند؟ "صحبت کردن در این مورد به عهده من نیست. مشکلی با این موضوع ندارم."

شکایت علیه بوسکتس: "رئال مادرید شکایتی نخواهد داشت، چرا که این باشگاه معمولاً چنین کاری انجام نمی دهد. من تنها عقیده شخصی ام را گفتم."

آیا مادرید اشتباهات خود مقابل بارسلونا را آنالیز کرده است؟ "البته، مثل همیشه. به منظر بهبودی، باید به اتفاقاتی که افتاده است نگاه کنید، به اشتباهاتی که ما انجام داده ایم. جزئیات کوچکی بود که به قیمت شکست در بازی تمام شد، اما در کل ما خوب بازی کردیم."

سویا: "سویا در فرم خوبی است، آنها در دربی پیروز شده اند [مقابل بتیس در لیگ اروپا] و سرشار از اعتماد به نفس هستند. می دانیم که این بازی برای ما بسیار مهم است."

چرا مادرید در مقابل رقیبان بزرگ خود کوتاه آمده است؟ "فکر می کنم ما تنها خوب رقابت نمی کنیم – در مقابل اتلتیکو در خانه، مشکلاتی داشتیم و شایسته شکست بودیم، و یک نیمه مقابل بارسلونا، اما در دو بازی آخر، در بازی خارج از خانه مقابل اتلتیکو و این بازی مقابل بارسا، بازی بسیار برابر بود. توضیح دادنش سخت است، اما فکر می کنم باید هدفدار باشید. ما رقابت نکردیم، اما بازی ها بعد از آن بسیار برابر بودند."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار لالیگا ، حاشیه ، ،

تاريخ : سه شنبه 5 فروردين 1393 ا 10:20 بعد از ظهر نويسنده : سینا خان ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.