چیرو ایموبیله: هتریک فوق العاده ای بود

چیرو ایموبیله مهاجم آماده تیم فوتبال تورینو پس از به ثمر رساندن اولین هتریک خود در دوران بازیگری اش اذعان کرد که از این اتفاق بی اندازه خوشحال است.

 چیرو ایموبیله مهاجم جوان و 23 ساله باشگاه تورینو پس از به ثمر رساند اولین هتریک دوران بازیگری اش در جریان پیروزی 3-1 تیمش رابر لیوورنو اذعان کرد که از این اتفاق بی اندازه خوشحال و احساساتی شده است.



"این هتریک برایم فوق العاده ارزشمند بود و آن را به خانواده ام که در تمامی لحظات کنارم بودند، تقدیم می کنم، من در زمان حضور در پسکارا هم نتوانسته بودم، هتریک کنم و برای همین واقعا احساساتی شده ام. من توپ این بازی را به یادگار برداشتم تا هیچ وقت مرارت ها و دشواری هایی که در طول این مسیر متحمل شده ام را فراموش نکنم."

"پراندلی به خوبی من را می شناسد و می داند که برای رسیدن به تیم ملی سخت تلاش می کنم. اگر او صلاح بداند که من را به برزیل ببرد به همگان قول خواهم داد که هر چه در توان دارم برای تیم ملی خواهم گذاشت."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار سری آ ایتالیا ، حاشیه ، ،

تاريخ : یک شنبه 3 فروردين 1393 ا 10:48 بعد از ظهر نويسنده : سینا خان ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.