انتقال به لیورپول، دنیل استوریج را مجدداً عاشق فوتبال کرده است

وی اذعان کرد که انتقال‌اش به لیورپول، عشق‌اش به بازی را مجدداً شعله‌ور کرده است.

این مهاجم انگلیسی در ژانویه 2013 به ازای 12 میلیون پوند از چلسی به لیورپول آمد و هم‌کاری پر از گل‌اش با لوییز سوارز در احیای تیم جدیدش نقشی کلیدی داشته است.

این بازیکن در سه سال و نیم حضورش در چلسی تنها 31 بار از ابتدا در لیگ برتر به میدان رفت، اما هنگامی که شنبه به کاردیف بروند، به این تعداد بازی برای لیورپول می‌رسد.



او گفت: "در چلسی وقتی آندره ویاس-بواس حضور داشت، بیش‌تر بازی می‌کردم – اغلب در جناح راست – و خوشحال‌تر بودم. بحث بر سر پست نبود، بلکه بر سر بازی کردن بود."

"اما AVB اخراج شد، دی متئو آمد و من دوباره از ترکیب خارج شدم. احساس کردم دیگر نمی‌توانم بر روی نیمکت بنشینم چرا که به بازی کردن عادت کرده بودم. من از احساس پوشیدن پیراهن تیم و حضور در زمین لذت می‌بردم. من در آن لحظه عشق‌ام به بازی را از دست دادم چرا که دوباره به خانه اول برگشته بودم."

وی از اون کویل به خاطر فرصتی که طی حضور قرضی شش ماهه‌اش در بولتون به او داد، تشکر کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار لیگ جزیره ، حاشیه ، ،

تاريخ : یک شنبه 3 فروردين 1393 ا 10:35 بعد از ظهر نويسنده : سینا خان ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.