هازارد دوست دارد برابر مسی یا رونالدو بازی کند

ادن هازارد معتقد است اگر می خواهد به سطح بازیکنانی چون مسی و رونالدو برسد باید با آنها روبرو شود.

 مورینیو هازارد را بهترین بازیکن جوان اروپا توصیف کرد و گفت که وی به زودی به سطح رونالدو و مسی می رسد.

هازارد 23 ساله به دیلی تلگراف چنین گفت: "برای من، برای یک بازیکن جوان، این بسیار مهم است که مقابل رونالدو یا مسی بازی کند.



همین بازی برابر آنها بسیار خوب است و من دوست دارم تمام تلاش خود را بکنم. برای من رسیدن به سطح مسی و رونالدو یک رویایی قابل دست یافتن است، من همواره بازی های آنها را نگاه میکنم و سعی می کنم به سطح آنها برسم.

من می خواهم گل های بیشتری بزنم. گاهی بسیار خوب بازی می کنم اما نمی توانم گلزنی کنم. برای تبدیل شدن به بهترین بازیکن دنیا به گل های بیشتری نیاز است."

هازارد درمورد هدف خود چنین گفت: "البته، من می خواهم روزی بهترین بازیکن دنیا شوم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار لیگ جزیره ، حاشیه ، ،

تاريخ : جمعه 1 فروردين 1393 ا 7:56 بعد از ظهر نويسنده : سینا خان ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.