مسی: تیم ملی آرژانتین یک گروه باانگیزه است

لیونل مسی، ستاره تیم ملی آرژانتین، تاکید کرد که آلبی سلسته برای رقابت های جام جهانی از روحیه تیمی بسیار بالایی برخوردار است.

تیم الخاندرو سابه یا یکی از مدعیان قهرمانی در رقابت های جام جهانی 2014 است و مسی تایید کرد که هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد.

او به خبرنگاران گفت:" حضور در جام جهانی یک رویاست و یک هدف.



در تیم ملی ما یک گروه منسجم است؛ همه با هم دوست هستیم. تعدادی از ما یکدیگر را از زمانی که خیلی کوچک بودیم، می شناسیم. این نکته خوبی است. ما از بازی در کنار هم لذت می بریم."

مسی که برای شرکت در یک برنامه تجاری به هند رفته بود، از استقبال هواداران فوتبال در این کشور ابراز خشنودی کردو

" واقعا دیوانه کننده بود؛ هواداران تا 4 صبح اطراف هتل ما بودند. من واقعا از هواداران به خاطر علاقه ای که به من نشان دادند، تشکر می کنم. من تلاش کردم تا وقتی به آنها بدهم اما غیرممکن بود."

مسی در مورد پدر بودن و تغییری که زندگی از بعد از به دنیا آمدن تیاگو داشت، گفت:" پدر بودن، فوتبال را در درجه دوم اهمیت قرار داد. وقتی بچه دار می شوید، همه چیز تغییر می کند."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: حاشیه ، اخبار جام جهانی ، ،

تاريخ : سه شنبه 27 اسفند 1392 ا 9:46 بعد از ظهر نويسنده : سینا خان ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.