تاتا مارتینو: ترکیب اصلی تیم برای ال کلاسیکو مشخص است؛ به دلیل بی ثباتی 4 امتیاز عقب هستیم

تاتا مارتینو در پایان دیدار مقابل اوساسونا که با پیروزی 7 - 0 تیمش همراه بود، در کنفرانس خبری شرکت کرد.

"در مورد اینکه چه کسی در برنابئو در ترکیب ثابت تیم خواهد بود هیچ شکی ندارم. عملکرد امروز، ذهنیت من در مورد کسانی که هفته آینده باید بازی کنند را تغییر نمی دهد. من همیشه جدا از نتیجه به دست آمده، در ذهنم ایده روشنی در مورد تیم دارم. من عملاً تصمیمم در مورد ترکیب ابتدایی مقابل رئال مادرید را گرفته ام."



ترکیب ابتدایی در ال کلاسیکو: "بعد از اتفاقی که این هفته افتاد مطمئنم که زبان ها تکان خواهند خورد... داشتن یک بازی خوب قبل از رفتن به برنابئو همیشه کمک می کند اما نمی توانیم در باد نتیجه امشب بخوابیم. به ثمر رساندن 7 گل آسان نیست اما این درست نیست که دیگران یک هفته ما را فاجعه خطاب کنند و هفته دیگر از نیش زنبور صحبت کنند! ترکیب ما پر از بازیکنان خوب است و این یعنی گاهی اوقات برخی بیرون خواهند ماند."

حملات شجاعانه: "وقتی تیم احساس خوبی دارد و خوب کار می کند، همیشه خوب است – به خصوص وقتی در قسمت تعیین کننده فصل هستید. ما امروز مقابل اوساسونا متمرکز بودیم اما در مقابل رئال سوسیداد به زحمت افتادیم - تیمی که ویژگی های مشابهی با آنها دارد."

ثبات: "ما چند بازی کامل از خود به نمایش گذاشته ایم، و در طول 90 دقیقه خوب بازی کرده ایم. مشکل این است که از یک بازی به بازی بعد ثبات داشته باشیم. ما در مقابل منچستر سیتی یک بازی نسبتاً کامل ارائه کردیم اما در برخی از بازی ها نیز با سطح همیشگی خود فاصله داشته ایم. و به همین دلیل است که در لیگ 4 امتیاز از رئال مادرید عقب هستیم."

پدرو: "پدرو و الکسیس هر چیزی که یک مربی از بازیکن می خواهد را دارند. من می توانم از هر دوی آنها به طور همزمان استفاده کنم. آنها خواص زیادی دارند؛ آنها معتمد به نفس هستند و همیشه برای رقابت آماده اند. انتخاب کردن از میان آنها برای من سخت است."

مسی: "کلمات نمی تواند او را توصیف کند. او بازی های زیادی را مثل امروز خواهد داشت و به شکستن رکورد ها ادامه خواهد داد."

بارسا از کورس خارج شده است؟ "ما شایسته جایگاهی که امروز در آن قرار گرفته ایم نیستیم، اما 3 یا 4 امتیاز اختلاف با صدر نشین به معنی این نیست که از کورس رقابت خارج شده ایم. ما تا آخرین لحظه خواهیم جنگید."

شایعات در مورد آینده: "من هر روز با زوبیزارتا صحبت می کنم. ما در مورد همه چیز صحبت می کنیم. نمی خواهم در مورد ملاقات هایمان چیزی به عموم بگویم. ما در حال برنامه ریزی برای تمدید قرارداد بارترا، تیو و اینیستا هستیم. ما همچنین برنامه ای برای جذب یک دروازه بان و یک مدافع میانی داریم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار لالیگا ، حاشیه ، ،

تاريخ : دو شنبه 26 اسفند 1392 ا 3:40 بعد از ظهر نويسنده : سینا خان ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.