بنزما: کریستیانو بهترین بازیکن تاریخ است؛ باشگاهی بزرگتر از رئال مادرید وجود ندارد

پدر شدن چه حسی دارد؟ "شگفت انگیز است. همه می خواهند پدر شوند. حالا خیلی آرام تر شده ام."

انتقاد ها: "من برخی شرایط دشوار را تجربه کردم اما همیشه به خودم اعتماد داشتم. و در نهایت، این فصل، سال خوبی خواهد بود."

دیدار پلی آف مقابل اوکراین: "در مقابل اوکراین مهمترین گل دوران حضورم در تیم ملی را به ثمر رساندم، چرا که این گل ما را به جام جهانی رساند."

کریستیانو رونالدو: "از نظر من کریستیانو بهترین بازیکن تاریخ است. من این شانس را به دست آورده ام که در کنار بهترین بازیکن دنیا، یعنی کریستیانو بازی کنم. خیلی خوشحالم که رابطه خوبی با او دارم."

زیدان: "زیدان هر روز مرا به بازیکن بهتری تبدیل می کند."

چمپیونزلیگ: "تورنمنتی است که من در آن خوب کار می کنم."

رئال مادرید: "از نظر من رئال مادرید بهترین باشگاه دنیاست. هیچ باشگاه بزرگتری وجود ندارد."

جام جهانی در برزیل: "هیچکس در جام جهانی انتظاری از ما ندارد. ما مدعی نیستیم و این برای ما خوب است. ما می توانیم اسب سیاه* مسابقات شویم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار لالیگا ، حاشیه ، ،

تاريخ : دو شنبه 26 اسفند 1392 ا 9:54 قبل از ظهر نويسنده : سینا خان ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.