ماتزاری: هرنانس اینتر را تغییر داده است


سرمربی متعصب باشگاه اینترمیلان به تحسین از هافبک برزیلی تازه وارد خود پرداخت.

به گزارش فوتبال-ایتالیا، والتز ماتزاری در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی هلاس ورونا - اینتر که با پیروزی دو بر صفر شاگردانش همراه بود به خبرنگاران گفت:

"چه در خانه بازی داشته باشیم چه در خارج از خانه، ما به راه خود ادامه می دهیم و در پایان فصل، عملکردمان را مورد ارزیابی قرار خواهیم داد. این هدف امسال ماست."



"زمانی که باشگاه از من خواست که بازیکنی که می تواند برای تیم مفید باشد را معرفی کنم، هرنانس را انتخاب کردم. از زمان حضورم در ناپولی او را می خواستم. همیشه به چنین بازیکنانی علاقه دارم و هنوز فکر می کنم او می تواند از این بهتر شود. هرنانس به آمادگی 100 درصد نرسیده است. همین حالا هم او با آرامش و شخصیت خاصی توپ را کنترل می کند که ما در تیم فاقد آن بودیم."

"من از همان ابتدا این را به بازیکنان گوشزد می کردم که مهم نیست آنها در چه تیمی بازی می کنند. مهم این است که همیشه و در همه حال، به دنبال پیروزی باشند. شما اگر نتایج اخیر تیم را دنبال کنید، متوجه می شوید که آنها به این اصل نزدیک شده اند."

"در گذشته زمانی که از حریف پیش می افتادیم، تیم به عقب سوق داده می شد در حالی که من چنین چیزی را از آنها نمی خواستم. من همیشه به آنها گفته ام که طوری بازی کنید که انگار بازی 0 - 0 است."

"همانطور که تا پایان فصل 2015 قرارداد دارم، من قطعا فصل بعد هم مربی اینتر خواهم بود. این هفته یک خبرنگار قصد داشت تا جواب من را کمی تحریف کند در حالی که من به او گفتم که برای مذاکره برای تمدید، وقت زیاد است ولی مسئله این است که فکر کردن به تمدید قرارداد، آخرین چیزی است که در حال حاضر در ذهن من می گذرد."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار سری آ ایتالیا ، حاشیه ، ،

تاريخ : یک شنبه 25 اسفند 1392 ا 2:51 بعد از ظهر نويسنده : سینا خان ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.