آسمیر بگوویچ: لینک شدن با رئال مادرید باعث افتخار من است، اما هیچ تماسی صورت نگرفته است

آسمیر بگوویچ، دروازه بان تیم استوک سیتی، دریافت هرگونه تماس از سوی باشگاه رئال مادرید برای انتقال در تابستان را رد کرد.

در هفته های اخیر گزارش شده بود که لوس بلانکوس وضعیت ملی پوش بوسنیایی را مورد بررسی قرار داده است، و در حالی که بگوویچ اذعان کرد که از این شایعه خوشش آمده، اما اعلام کرد که در حد یک شایعه بوده است.

بگوویچ به خبرگزاری اسپانیایی، EFE گفت: "خواندن چنین مطالبی در مطبوعات باعث افتخار من است، اما این تنها یک شایعه است. هیچ چیز رسمی و یا هیچ گونه تماسی از سوی مادرید وجود نداشته است.

این فوق العاده و عالی است که با باشگاهی مانند رئال مادرید لینک شوید، که یکی از بزرگترین باشگاه های دنیاست. من در استوک بسیار خوشحالم و موقعیت فوق العاده ای در اینجا دارم. من تنها به باشگاه خودم فکر می کنم."

در پایان دروزاه بان سابق پورتثموث گفت: "اگر د آینده شما با اطلاعاتی بیش از حدس و گمان نزد من بیایید من هم پاسخ های مشخص تری به شما خواهم داد."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار لالیگا ، اخبار لیگ جزیره ، نقل و انتقالات ، ،

تاريخ : جمعه 23 اسفند 1392 ا 1:59 بعد از ظهر نويسنده : سینا خان ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.