یحیی توره: بازگشتم به بارسلونا بسیار خوب پیش رفت


هافبک تنومند منچسترسیتی پس از شکست برابر بارسا و حذف از لیگ قهرمانان درباره این بازی و بازگشتش به نیوکمپ سخن گفت.

او به سایت یوفا گفت:" بازشگت به بارسلونا بسیار خوب پیش رفت مخصوصا با وجود هواداران کوله. بازی در مقابل بارسلونا هزینه زیادی از نظر عاطفی برای من داشت. ولی من واقعا از عکس العمل هواداران شگفت زده شدم. بارسا هنوز هم یک تیم بزرگ است که با تاریخ فوق العاده خود تقویت می شود. وظیفه کنونی ما این است که به سختی تلاش کنیم و مطمئن شویم که وقتی این جنین آزمایش در فصل آینده در مقابل داریم بسیار بسیار قوی تر خواهیم بود."

" نمی توانم مخفی کنم که بارسلونا در هر دو بازی تیم برتر میدان بود. بی شک مسی بهترین بازیکن کره زمین است. من خوشحال می شود که او را در منچسترسیتی داشته باشیم. در هرحال بارسلونا آنقدر خوب است که بتواند به پیش برود و این جام را ببرد، گفتن این سخت است، ولی از دیدگاه من، بارسلونا یکی از فینالیست هاست."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار لیگ جزیره ، حاشیه ، ،

تاريخ : جمعه 23 اسفند 1392 ا 1:57 بعد از ظهر نويسنده : سینا خان ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.